søndag 20. juni 2010

STÖRST AV ALLT ER MANDLENE

fremdeles i bryllupsrus. aaah.
i natt våknet jeg sånn i åttetiden. tok siste voltarenen som var igjen og en pinex. sov helt til sånn halv tre. digg. tok en pinex. formen er fin, men tror det blir vanskelig å spise uten voltaren.

drømte at jeg hoppet fra hustak til hustak i barcelona. erlend partysjefen var der, sorri erlend men jeg tror du var ute etter å drepe meg. du stod med hagla i hendene og snakket i koder. jeg var med kristian og han tryglet og ba for våre liv. du ga oss et hint. du sa "bur på taket". da skjønte kristian alt, og han reddet oss.
så var jeg plutselig i et gigantisk badeland med sykt mange rulletrapper. tror badelandet liksom var underjordisk. alle fra fisk var der, og betzy. jeg så meg selv i speilet med klær, da hadde jeg smale briller og rosa genser og var tykk. i bikini var jeg skikkelig tynn.
det var den drømmen.

sola skinner. jeg savner oslo. jeg savner det underbare kollektivet. jeg savner parken. miras vannhull. soloppgang/solnedgang. fisk. vinduskarmen min. pappfuglene mine. savner å høre på kari som synger. savner mads som kommer uanmeldt på døra. savner siri. siri og martine. betzy. savner ALLE. savner til og med kiwi. 37-bussen. jeg vil ha oslo og kjærlighet i luftaaaa
//störst av allt er kärleken (prins daniel: HJERTE!)

4 kommentarer:

  1. jeg ser at hele veggen med fordel kunne vært et speil og at jeg burde tegnet meg som holdt på det båndet til å holde på. jaja, øvelse gjør mester.

    SvarSlett
  2. hva skjeeeer med paint-skillza dine a? tenk at jeg kjenner deg -->:O & :D ble forresten over gjennomsnittet megaglad da jeg så du var i oslo igjen <3

    SvarSlett
  3. haha, tnx. så AKKURAT sånn ut i drømmen. skal tegne deg. jeg elsker å være tilbake. gleder meg til å se dere!! (gled deg til å høre stemmen min)

    <3 <3 <3 <3

    SvarSlett
  4. stemmen din var fantastisk

    SvarSlett