lørdag 12. juni 2010

"GOD" MORGEN

stod opp kl 9 for å ta ny dose piller. yeh.

jeg var ved godt mot i går da jeg la meg. men nå tror jeg kanskje ikke dette blir en like kul dans på roser som jeg forestilte meg da. det er ikke så ille enda, men merker jeg kommer til å bli sykt lei av å være sånn her i halsen. jeg vil ikke si det er vondt, men det er veldig ubehagelig og ekkelt. tror kanskje ikke maten kommer til å smake så digg i dag.. + at jeg er redd for at alt det jeg spiser nå ikke blir digg å spise etter at jeg er frisk.
i går spiste jeg jo faktisk litt. de på sykehotellet her som hevder vi er i slekt lagde seg reinsdyrbiff, stekt sopp, saus, tomatsalat og litt til, bare så det skulle være ekstra dritt for meg å ikke klare å spise nesten noe. men ellers er de ganske snille. ((:

uansett. jeg tenker på skolen. jeg savner blindern sykt mye. jeg er redd for å glemme det jeg har lært. om en uke får jeg eksamensresultatet, SPENT.

jeg tenker også på siri. hun er i paris:

hun sendte meg oppskrift på brente mandler på fb i går. det satte jeg skikkelig pris på.
hun har navnedag i dag.
kjære siri.
jeg håper du har det fint i paris.
du er skikkelig fin.

her er en gave:
Siri

Siri

tipper du også vil like dette like godt som meg:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar