onsdag 16. juni 2010

DAG 6

i natt våknet jeg av smerter 3 eller 4 ganger. jeg tok en pinex, men den hjalp ikke. til slutt tok jeg en voltaren også. da fikk jeg sove litt til. nå har smertene blitt sånn 7-8 på skalaen, verste hittil. det er ikke så vondt at jeg vil dø, men det er så vondt at jeg bare må ligge helt musestille og svelge minst mulig.

jeg stod opp og skulle ta en slurk vann, jeg prøver å drikke mest mulig. med en gang jeg fikk vann i munn spratt tårene, det svei helt sykt mye. såå nå har altså smertene endelig kommet heh. ringte ørenesehals og spurte om det gikk an å ta en ekstra voltaren (dvs 4 i døget) hvis jeg ikke fikk sove om natten. det fikk jeg lov til, og hun dama sa jeg sikkert var på det verste nå.

har ligget ute i sola mens jeg ventet på at pillene skulle begynne å virke, og nå spiser jeg frokost (havregrøt med banan og aprikos fra 6 mnd. - anbefales).

så sykt uinteressant.

her er era the dog og blomstermorfar:


de liker å danse :)))

2 kommentarer: