torsdag 17. juni 2010

DAG 7

i natt våknet jeg til samme tid IGJEN. det er tredje natta jeg våkner mellom 05.00 og 06.00 av smerter. tok voltaren og pinex major og så fikk jeg litt panikk fordi jeg ikke hadde mer voltaren igjen. haha. det røsker ganske kraftig i halsen nå hvis jeg ikke tar smertestillende. satt på sengekanten og stirret manisk ut i luften i en halvtime mens jeg ventet på at de skulle begynne å virke. da pappa stod opp satt jeg klar med voltaren-resepten og pekte på den og håpet han skulle skjønne hva jeg mente så jeg slapp å bruke stemme. he did. mamma fikset mer voltaren mens jeg sov i noen timer til.

nå blør det fra halsen igjen.

jeg er lei. men det er fremdeles ikke døden/det verste jeg har opplevd i mitt liv/smertehelvete. jeg ville heller tatt mandlene igjen enn å ha en ny halsbetennelse.

over til noe morsomt. se hva ola hadde laget:
hahahah.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar