tirsdag 15. juni 2010

driiidas

har akkurat spist babygrøt til frokost. jo mer babymat jeg spiser, jo mer som en baby føler jeg meg. føler meg så sykt dritings. klarer ikke holde hodet oppe, øynene ruller og er sløve. jeg eier ikke balanse, er svimmel og kvalm. føler meg kjemperusa. er helt lost. klarer ikke fokusere. magen er urolig og jeg klarer ikke lukke munnen engang. i natt våknet jeg til samme tid igjen. smertene litt verre enn i går. hjelper med en kald klut på halsen. men på en smerteskala fra 1 til 10 har kanskje smertene krypet opp til 3 eller 4 bare. i forhold til forrige halsbetennelse. da regner jeg 10 for å være sånn svime-av-vondt. jeg har mange meldinger å svare på, skal bare bli nykter først.

jeg er verdens største fan av lister. så her er en liste til meg selv over ting jeg må huske i dag:
  • legge ut bilder fra gårsdagens ekskursjon + blomstermorfar + mat eh osv
  • butikken (babymat+frukt)
  • svare på sms
  • biblioteket
  • strømmen
  • planlegge fjelltur
  • skrive pakkliste for hove
  • sio
  • frisør
  • regntøy
  • sjekke studentweb

1 kommentar: