søndag 13. juni 2010

DAG 3 // end life // klagedag

i dag stod jeg opp 10.30 for å ta medisiner. da kjentes det ut som om det hadde vært skogbrann i halsen min. jeg sovnet og sov til 15.00.

drømte en kul drøm. var på klassetur. det var en høy lysegrå bygning med mange etasjer. vi kom oss til den øverste og så enda en til. på toppen der var det store spiraltrapper og gigantiske aluminiumsrør som vi ble sugd inn i eller blåst ut av, tror det gikk an å velge. en måtte passe seg. jeg prøve å tegne det i paint, men det var veldig vanskelig. en jente i klassen hadde munnen full av pommes frites under hele drømmen. sånn så det ut:

smertene er fortsatt ikke så ille. men så har jeg konstant morfin i kroppen også. det er alt det andre som er verst. jeg hater hva pillene gjør med kroppen min. jeg hater at kroppen ikke fungerer som den skal, jeg kjenner ikke igjen det som skjer med meg. det er sykdom og smerte rundt meg på alle kanter og jeg vil bare vekk herifra. jeg hater hvordan jeg føler meg. jeg hater å føle meg svak og puslete. tunga mi er nummen og vibrerer. hva faen. juice smaker metall og blod. det er vanskelig å gape og det er vanskelig å bevege hodet.

pappa har klart å lure meg med på reinsdyrjakt i sommer. han har prøvd å lure meg til å ta jegerprøven i mange år. JEG ER IKKE MEG SELV NÅ, PAPPA! ikke tro på det jeg sier. jeg skjønner at det er vanskelig å høre forskjell på "mm" og "mm", men det første betyr tross alt ja og det andre betyr nei. det er ganske stor forskjell. herregud konstant fylleangst.

alt jeg vil er å være alene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar