torsdag 17. juni 2010

enda en dag er over. hurraaa

nå har jeg ligget i fosterstilling siden forrige blogginnlegg. har hatt tidenes magekramper. nå har de sluppet taket og de smertestillende jeg tok har sluttet å virke. halsen gjør vondt, men det er bare digg i forhold til magekrampene. tror medisinene blir litt sterke på tom mage.

gleder meg sykt til å komme hjem til oslo over helga. og til å kunne spise mat. herrefred, jeg skal spise så sykt mye!! jeg har lyst på ALT, til og med masse jeg egentlig ikke liker. akkurat nå har jeg mest lyst på alt som er salt. har sykt lyst på brun saus. salat med feta, kylling, bacon, tomater, pinjekjerner, krutonger og ruccola. eller salat med chèvre og honning og valnøtter. bakt laks med grønnsaker og rømme. pizza fra nabosjappa hjemme (arte pazza). grovbrød eller hjemmelagde knekkebrød med gulost er kanskje det jeg har mest lyst på. holy maloney.

de har forretsen satt opp alle dørene og vinduene i huset sånn at det skal fly mest mulig mygg inn. de ELSKER å se meg lide. deres eneste datter. de er fremdeles bitre for at jeg ble byjente eller noe.
jeg må sitte under et laken for å ikke bli stukket i hjel.

hei
jeg ser så kvikk ut. frisk ungdom!

det føles ut som jeg har tatt en, nei jeg mener ti plastiske operasjoner. øyelokkene mine ser helt mongo ut. de har aldri vært så store. i tillegg har jeg begynt å få rynker. det er en rynke over hvert øyelokk, lover. kanskje jeg BØR ta plastiske operasjoner. hm. kanskje mandlene var så store at de på en måte strammet opp huden vet dere, så nå blir jeg mer og mer innskrunka. hvis det er et ord. æsj

apropos plastiske operasjoner. alle kirstens facebookvenner tror jeg har forstørret puppene etter at jeg skrev om mandeloperasjonen på wallen hennes:

jaja. gleder meg til kongebryllupet på lørdag da. det blir ukas høydepunkt ass
VICTORIA & DANIEL. hjerte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar