lørdag 12. juni 2010

dagen derpå.

i stad reiste mamma på jobb og lot meg og pappa være alene. det skulle hun aldri gjort.
pappa sa at vi liksom skulle kose oss og lage middag, men det endte opp med at jeg måtte lage alt OG vaske opp alt. fy søren. "PASIENTEN SKAL LIGGE I RO I 3 DAGER" står det. men neida. klarte å tvinge han ut av stua så jeg slipper å se mer fotball da.

i dag har jeg spist dritmye. masse loff med bønnepostei og crabsticksalat og smøreost. fikk til og med lov til å sutte på en sjokkis. og jeg som trodde jeg måtte ligge i smertehelvete og drikke vann i ei uke. har drukket sykt mye vann. men så kommer halvparten ut gjennom nesa og da. digg.

middag:
fiskeboller, potetmos og brokkoli. yeah.
det gikk halvannet døgn og så klarte jeg ikke mer. MÅTTE ha brokkoli.
det tok meg 1 time å spise det da.

forresten så smaker bestikk helt usannsynlig dritt. metallsmaken får meg til å brekke meg.

alle sier dette skulle være så jævlig. pingler. jeg har ikke tatt pinex i dag en gang!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar