tirsdag 22. juni 2010

DAG 11

tenker på mandlene
lurer på hvor de er nå
savner de litt, hater de mye. skulle gjerne hatt de. ikke i halsen da, men på et glass med formalin
skal på klassegrillings på torsdag. da skulle jeg hatt de. så kunne jeg grilla de til de bare var to sorte pepperkorn, så kunne de kjent hvor digg det var.
fri for smertestillende. yeah. tok siste i går morges. var til og med på byen i går
hadde masse pinex igjen, tok de med på fisk og solgte de der
neida
de skal jeg bytte i mat på hove

det var så fint å se alle igjen. de likte meg fremdeles, selv om det er mindre av meg og jeg har rar stemme. drakk 4 øl med sugerør. vi satt i parken, ved miras vannhull (der alle popstjernene er!) og gjorde mange triks med sugerør.

nå kjeder jeg meg dritmye.

i stad var mads her.
han fikk saft og litt godteri som han likte skikkelig godt og så gikk han inn og ut vinduet.

mandeleventyret tar snart slutt. snart er 2 uker med sykemelding over. hva skjer da? min første festival uten mandler. min første hyttetur uten mandler. min første fjelltur uten mandler. første alt uten mandler. hvilket liv! mange spørsmål er fremdeles ubesvart. kommer jeg til å ha denne nye stemmen for alltid? kommer jeg til å vinne konkurranser der det er om å gjøre å putte flest marshmallows i munnen? kommer jeg til å bli dritmye syk og skade meg masse nå som jeg har frikort og kan dra til legen hele tiden? kommer drøvelen til å bli så ensom at den forsvinner den og?

kanskje eventyret ikke ender her. kanskje mandeleventyret fortsetter - kanskje jeg en vakker dag møter mandlene igjen? kanskje noen andre mandler? spennende. dritspennende.

5 kommentarer:

  1. Jeg håper du slipper å møte andre mandler. Jeg ser kun for meg en situasjon hvor det er mulig og det er med en som er skikkelig, skikkelig dårlig til å kysse. Så la oss håpe du holder deg unna andres mandler.

    SvarSlett
  2. æsj): ikke bare dårlig kysser, men freak også hvis han har mandlene i munn og ikke halsen. håper jeg slipper

    SvarSlett
  3. Jeg har faktisk opplevd å få vondt i halsen etterpå, og det kom overraskende. Det mest overraskende er at betennelsene nå har hoppet over mandlene og setter seg som direkte rett på ørene. Får håpe du slipper det :-)

    SvarSlett
  4. oi. halsbetennelse på ørene! håper ikke jeg må fjerne de også

    til slutt går hele hodet! kjipt

    SvarSlett
  5. jeg må også ta mandlene nå. hva slags tips har du til meg?

    SvarSlett