fredag 18. juni 2010

hvis du..


  • vil slanke deg
  • trenger tid til å gjøre alt det du ellers ikke får tid til
  • trenger å slappe av
  • vil kutte ned på skjønnhetssøvnen fra 8 timer til bare 2 timer
  • trenger en unnskyldning for å besøke familien
  • vil spise masse is
  • vil teste smerteterskelen din
  • vil spise masse babymat (jeg synes grøten er dritgod)
  • vil begynne å blogge
  • trenger en detox
  • vil bruke 2 uker av livet ditt på noe ikke-meningsfylt
..så anbefaler jeg å ta mandlene :D
har seriøst sovet 2 timer og er LYS våken. våknet av at jeg var sykt kvalm. fml.

NEIDA

det fins jo alltid noen som har det verre. siri for eksempel, hadde en fin opplevelse da hun var i frankrike. jeg kom forresten i fare for å poste et bilde av henne fremfor eiffeltårnet. der var hun visst aldri. jaja. frankrike, eiffeltårnet. same, same. jeg chattet lenge med siri i stad. vi snakket blant annet om hva vi spiste:

Siri: bra

man blir enda dårligere av å ikke spise

sliter med det samme

spiste ETT chipsflak nå

jepp

medium stort

medium stekt

igår spiste jeg kanskje mellom ti og tolv pastarør

+ to tic tacs

en orange og en grønn


så fortalte hun om sykehuset i fraance der hun måtte snikspy (har kuttet ut noen biter som ikke eeh egner seg):


Siri: det er så mye sprøtt som skjer

på sykehus

har noen merkelige pog galne øyeblikk fra min opplevelse også

tenkte at jeg burde ha filmet det

da jeg skulle snikspy

seriøst, var livredd for at de skulle holde meg der

lå på seng i korridoren

sammen med mange andre

med drypp her og der, fire foreskjellige

(...) Damen han var med dro plutselig ut nålen i armen sin, altså den til intravanøst, så sprutet det blod. Jeg lå med hodet i do, men så til siden et sekund, da så jeg bare noen manneben og masse blod som fosset. Spydde mer. Hehe

Herre. Ante ikke hva som hadde skjedd, så ble bare mer kvalm.

Var også en gammel gammel dame der. Hun var nok litt gal. Hun lå å skrek og bar seg hele tiden. Ropte. Hun hadde også på seg sånn der skjortel, men hun lå å sprikte.

Hun lå i korridoren utenfor rommet der jeg ble undersøkt

ja

Hun var gal

Rart når man ligger sånn på gangen, liksom i senger ved siden av hverandre og nedover, som i en togrekke. Alle kikker på hverandre og lurer på hva som feiler de andre, og om de har det værre enn seg selv.

Man liksom leiter etter noen som kanskje har det ille, sånn at man kan sette sin egen lidelse i perspektiv

Det gjorde hvertfall jeg

Hehe


ja, det var det dere fikk. ganske spennende! hvem kunne tro at smerter og sykdom kunne ha en slik underholdningsverdi? jeg antar at det virkelig har det, så lenge det har gått bra.

1 kommentar: