lørdag 19. juni 2010

DAG 8

glemte seff å skrive noe om formen. halo - nå må ikke bloggen skli helt ut her heller.

i natt da jeg våknet måtte jeg skikkelig spy. men jeg gjorde det ikke, spiste en is i senga i stedet. men da jeg gikk for å hente isen på kjøkkenet ventet dette meg på kjøkkenbordet:
takk for at dere ikke frister meg mer enn nødvendig liksom.

jeg sov ikke så mye i natt. i går var en ganske kjip dag sånn mandelvondtmessig. lå stort sett og stirret på en flekk hele dagen. men i dag har jeg vært mye bedre! det betyr mest sannsynlig at jeg er over den beryktede smertetoppen. YEAH. (tar fremdeles voltaren og pinex major 4 ganger i døgnet.)

har spist:
  • barnegrøt.
  • brødskive (IKKE LOFF!! ENDELIG) med makrell i tomat, egg og majones.
  • finnbiff med stekte potetbåter og tyttebær.
  • gelé med vaniljesaus.
av en eller annen grunn svir det så tårene spretter hvis jeg drikker vann, så har drukket masse saft og dette i stedet:
juice blandet med vann og vørterøl. VØRTERØL!

det var digg for jeg er litt lei det her selv om det ser syyykt godt ut:

har med andre ord spist mer enn jeg har gjort på flere dager. de har ikke vekt i dette huset, det er litt kjipt. lurer på hvor mye jeg har gått ned. må feite meg opp som faen på hove.

dette var en kjip post. les den under i stedet

3 kommentarer:

  1. Du er heldig som har en god grunn til å gå forbi sånne kakebord da. Jeg hadde sannsynligvis gaflet i meg hele sulamitten! Kos deg med grøten du. ;-)

    SvarSlett
  2. Juice+vann+vørterøl?

    Sett at dine foreldres hjem var et hotel, hvor mange stjerner hadde det vært? OG er det bedre enn Trondheim (1.Choice 2. Nina)?

    SvarSlett
  3. det er sånn juice jeg har fått av morfar for folk som ikke har matlyst. med masse næring i vettu. har de vørterøl på fisk? i så fall kjører jeg det i morgen.

    eh du. choice og nina kan ikke overgås. og der var jo DU i tillegg, kjære. rent sånn standarmessig.. tja. 3 kanskje. men servicen er ekstremt god, lett en femmer. man TJENER penger på å være her.

    SvarSlett