fredag 18. juni 2010

HEI HORE STÅ OPP

i natt før jeg sovnet chattet jeg med simen. første gang jeg møtte simen var på mono. da snakket vi om alarmer. ingen av oss har vekkerklokke. jeg fortalte at jeg alltid setter på minst 10 alarmer på mobilen. jeg legger de inn som bursdager i kalenderen så jeg kan skrive forskjellige ting. et eksempel:

1 våkne
2 våkne!
3 nå må du seriøst våkne
4 kom igjen a
5 stå opp!!
6 faen, VÅKNE!
7 idiot, våkne for helvete
8 i helvete, stå opp NÅ!
9 VÅKNE NÅ DUST
9 FAEN JÆVLA HORE SE Å STÅ OPP
10 SISTE SJANSE HORE!!!

jeg husker ikke så mye mer fra den kvelden, men neste morgen våknet jeg i hvert fall til noe sånt som "I HELVETE JÆVLA IDIOT SISTE SJANSE TIL Å STÅ OPP NÅ". den hadde simen laget.

i dag tidlig skulle simen opp kl 06.00 for å rekke fly.
jeg lå selvfølgelig lys våken i senga og rullet meg i deilige smerter på denne tiden, så jeg sendte han en melding, skyldte han jo tross alt en tjeneste.
guess what, han var allerede oppe og drakk kaffe! mye flinkere enn meg.
det var alt.

3 kommentarer:

  1. ÅÅÅ! det var fint. jeg er litt sein. de har ikke internett i tyskland.

    SvarSlett
  2. Jeg syns alarmer er så ubehagelig og fælt at ofte våkner jeg rett før det ringer - litt stresset og redd for at den høye lyden skal komme. Våkner og slår den av / utsetter pinen.

    Reiser noen spørsmål:
    Syns du det er ekvivalense mellom 'jævla hore' og 'jævla idiot'? (Som for gutt/ jente?).

    Bloggen trenger mer spørsmål. Spørsmål er drama. Drama er bra. Spørsmål er bra.

    SvarSlett
  3. tror det heter noe siri. litt sånn som vardøger. men e9.

    hm. vanskelig spm. nei. synes ikke det. men den er tricky, både hore, fitte osv kan brukes om gutter også.

    synes det er interessante spm du reiser. og du har rett. drama er det beste.

    SvarSlett