torsdag 17. juni 2010

MANDELMAKT

faenihelvetejævlahorefitte

det er det jeg ville valgt å si hvis jeg hadde orket å bruke stemmen.

det er det jeg vil si når jeg drikker vann.

MAAN, det svir.

er alene hjemme. ganske digg. slipper å se på fotball. eller høre på. jeg lukker øynene hver gang det er fotball på tv. jeg kan se bilder når jeg lukker igjen øynene. har prøvd å forklare det før, men ingen har skjønt. tror jeg bare suger på å forklare, det er noe alle kan. hvis man lukker ser man ofte først svart. men så kan man justere med lys og ved å presse sammen øynene. man ser forskjellige farger ettersom hvor hardt man presser. skjønner? jeg gjorde det i timesvis da jeg var kid, ser mange sykt fine farger. blir liksom sånn som sånn animasjonsgreie i windows media player f.eks:
skjønner??
bare mye finere da.

uansett. det som irriterer meg mest med fotball på tv er at det høres ut som en KJEMPEmygg. en gigantmygg som summer. jeg hater den lyden. jeg hater mygg.

faen. nå kom pappa. det føles ut som jeg er 16 igjen og bor hjemme. bare at nå er jeg litt sjef siden jeg er syk da. digg. mandelmakt. eheheh.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar