torsdag 10. juni 2010

adjø oslo. adjø mandler

))))):

har spist mitt siste måltid med mandler. veggistaco. med kari, siri siri siri siri, martine og mads. og så kom snille jørgen med filmer som jeg kan låne og prøve å like de. jeg skal se half nelson, kids, american splendor, garden state og lars and the real girl. skriver det egentlig mest bare for å huske at han får de tilbake.

det skjer 10.30
da bedøver de hjernen min
og fjerner litt av meg
så det blir mindre av meg

jeg spurte om betzy ville si farvel over en kaffe, men hun snakket bare i telefonen

og mads, siri siri siri siri og martine var redde for å bli smittet av mandler eller noe, så de stod utenfor vinduet mitt og ville ikke komme inn

men jeg var blid selv om

ok, hadet

3 kommentarer:

  1. Jeg kan komme på sykebesøk i morgen formiddag hvis du har lyst. Regner med at du er for omtåka til noe i dag. ;-)
    Har du sett Sopranos? Har frem til sesong 5 eller 6 av den.
    Har dessuten 2 nybegynnerbøker i spansk (den ene med tilhørende radioprogram fra 70-tallet eller no) og 1 CD-rom med spansk for nybegynnere (den er gøyal med masse leker, quizer ++).

    Uuuh, forresten, når du ikke orker noen ting kan det være gøy å se på Petrilude sine halloweensminke-videoer på youtube. ;-)

    SvarSlett
  2. ∞ o.s.v.

    - mads

    SvarSlett
  3. ida(: jeg er faktisk ganske fresh. pappa plager meg med fotball-vm. men jeg er ikke så pratsom, så jeg bare hytter med neven til ham. har ikke sett sopranos (ikke så mye i hvert fall), men har fått lånt med sykt mye filmer osv. hvis ikke du vil se da, da kan vi se sammen. hehe. spansk kan være interessant! haha, takk for tips! kan tekste deg når jeg er klar for visitt, yej.

    mads: hjertehjertehjerte + smerte. men ikke hjertesmerte. heldigvis. savner deg/dere allerede

    SvarSlett