fredag 11. juni 2010

Dette er jo

BEDRE ENN BURSDAG!!

jeg vet jeg har tvunget dere (alle vennene mine) til å lese bloggen, men takk ass. for alle meldinger og skriblerier på face. verdens beste venner. jeg visste dere var fine, men ikke såå fine. det varmer hjaaartet. (dere som ikke kontakter meg ditcher jeg seff når jeg kommer hjem.)

jeg digger at jeg kan slave folk rundt. skulle bare mangle, pappa har tross alt sett på fotball-vm i hele dag (faen, perfect timing å bli ufrivillig tv-slave på, lzm). jeg hater tv.

jeg har klart å drikke to glass vann og en juiceboks, litt fruktpuré, en skje crabsticksalat (sykt lei søte ting). Tatt to paracet, to voltaren og to pinex. Er veldig klar for å teste uten smertestillende, har hittil ikke NOE vondt, og føler meg dritfresh og klar for hva som helst (foreløpig). legen spurte om sykdomsfortiden min, og da jeg fortalte at jeg kuttet opp mandlene uten bedøvelse på riksen sa han at det faktisk var verre. digg. har sett film, lest, ført normale samtaler, skrevet, tatt bilder. hvis det er sånn det blir de neste dagene (før den beryktede smertetoppen etter rundt ei uke) kan jeg lett få gjort masse produktivt. det eneste som suger litt er at halsen er sykt hoven, og sårflatene er store. så jeg merker de hele tiden, det er litt plagsomt. men det smaker ikke brent, og mat smaker ikke dritt sånn som dere sa det skulle! jeg har ikke engang spydd blod! awesome-o.

i morgen får jeg loff, fiskeboller, grønnsakspuré, og bønnepostei. gleder meg vilt.

men hey. i stad sovnet jeg litt på sofaen og da jeg våknet sa mamma at jeg hadde snorket litt. jeg pleier ikke snorke, og noen folk tar mandlene for å IKKE snorke mer. lol.

har mikset meg en drink
kom og hent meg a, så drar vi på fisk.
tror jeg er klar, for jeg trodde nettopp bunnen av vasken var kjøleskapet, så jeg satte all maten der.


skål.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar