lørdag 12. juni 2010

natt nr. 2

har akkurat sett garden state.
jada. fin musikk, søte folk. den fikk meg til å tenke at jeg lever riktig. at jeg har fine venner. og at jeg ønsker meg videokamera. og den fikk meg til å ville smelte sammen med noen i 3 sekunder. noe mer? nei. jeg ble fremdeles rastløs og prøvde å gjøre andre ting mens jeg så på den. hilsen filmanmelder/filmhater thea.

til kveldsmat spiste jeg pinex. det er fordi de fleste sier det blir verre fra og med i morgen av, at smertene bare kommer til å øke. og at hvis en trapper ned på smertestillende så blir det verre når en virkelig trenger de. så ok, kanskje jeg har vært litt for bråkjekk. time will shoooow

til uka får jeg overnattingssykebesøk av kari og mads hvis jeg er frisk nok. mads har dere hilst på før. dette er kari:
mads har tatt bildet. kari er seriøst dritfin. vi bor sammen. jeg savner henne. når hun synger ser jeg de fineste fargene i hodet. og så lukter det blomster.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar